Tuesday, December 15, 2009

hate to b like dis....

aku x tau kenapa aku saje yg salah...aku cube utk menyenangkan byk pihak tp akhirnyer aku juga disalahkan.....seperti semalam aku tlah bertengkar ngan ibuku semata mata hanya kerna mulut org...aku tension...aku berdosa kerna melawan ckp mak....

arghhhhh........ape harus aku buat?truskan impian ibuku dan menhancurkan harapan ku.....ya ALLAH...aku x mampu lg menangung dugaan ini....aku kini pasrah atas segala galanyer....

mak...aan minta maaf jika menyingung perasaan mak..bkn niat aan tp keadaan memaksa aan jadi mcm 2....maafkanlah aan mak.....selama ni aan cube ikut segala kemahuan mak sejak ayah pergi meningalkan kite selama lamanyer.....aan xnak mak raa kesunyian....tp jika mak paksa aan tingal kat sana....aan minta maaf....

biarlah aan bawa diri mak....mak pown tau perangai dier....sudahlah...aku malas nak fikir perkara mcm ni.....buat sakit kepala sdgkan dier....entah aku pown tak tau dier buat aper keje aper duk ngan sapa...gasak dierlah....cuma aku menanti tarikh 28/2/2010.....

hari e2lah akan tau masa depan ku....adakah akan gelap atau terang utk selama lamanyer.....

No comments:

Post a Comment